Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το Κέντρο Πρόληψης Ημαθίας «Πρόσβαση» και
στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού του έργου της σχολικής μας μονάδας,
καθώς και του άξονα δράσης για τη σχολική διαρροή – φοίτηση και του δείκτη
«Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων και προς την αγορά
εργασίας», το σχολείο μας είχε την τιμή να φιλοξενήσει τις συνεργάτιδες του
Κέντρου.
Με τη συνδρομή τους, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου συμμετείχαν σε
βιωματικά εργαστήρια, στα οποία δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην εφηβεία – μια
περίοδο έντονων ψυχοσυναισθηματικών και σωματικών αλλαγών – και στην ανάγκη
των μαθητών/τριών να ενταχθούν σε ομάδες συνομηλίκων. Συζητήθηκε η επιρροή,
αλλά και η πίεση που μπορεί να δεχτούν από συνομηλίκους ή μεγαλύτερους
μαθητές/τριες για διάφορα θέματα, καθώς και οι κίνδυνοι που προκύπτουν από το
ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στους κινδύνους του
διαδικτύου, όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η υπερβολική ενασχόληση με τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης και η παραπληροφόρηση. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία
της ανάπτυξης υγιών σχέσεων με συμμαθητές/τριες και καθηγητές/τριες, ώστε να
διαμορφώνεται ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον.
Ως εκπαιδευτικοί, έχουμε την ευθύνη να στηρίζουμε τους/τις μαθητές/τριες μας σε
κάθε στάδιο της εκπαιδευτικής τους πορείας. Ευχαριστούμε θερμά τα στελέχη του
Κέντρου Πρόληψης Ημαθίας, Σοφία Γεώργου, Κατερίνα Κυράνου και Ραφαέλα –
Αγάπη Τύπου που συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της δράσης. Πιστεύουμε
ακράδαντα ότι η εκπαίδευση είναι μια συλλογική προσπάθεια και πως μέσα από
τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουμε στη διαμόρφωση υπεύθυνων,
συνειδητοποιημένων και κοινωνικά ενεργών μαθητών/τριών.
Οι Καθηγήτριες της Δράσης
Βασιλείου Μαρία
Δαμιανίδου Ειρήνη
Ιτσουαΐντσε Νατέλα
Κωστοπούλου Γεωργία
Παπαχαραλάμπους Σωτηρία
Δράσεις
Δράσεις Ενεργού Πολίτη στο Γυμνάσιό μας
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», μαθητές και μαθήτριες και από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, με την καθοδήγηση τριών καθηγητών. Στόχος του προγράμματος ήταν Διαβάστε περισσότερα…