Στο πλαίσιο της δράσης «Αυτοεκτίμηση, ενσυναίσθηση, συμμετοχικότητα», για τις σχέσεις μαθητών/τριών μεταξύ τους, την Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου 2024, υλοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: «Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον» από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Πρόσβαση» με έδρα τη Βέροια και με την καθοδήγηση της Σοφίας Γεώργου, Κοινωνιολόγου και Κατερίνας Κυράνου, Κοινωνικής Λειτουργού. Το εργαστήριο παρακολούθησαν οι μαθητές – υποψήφιοι διαμεσολαβητές – του προγράμματος της Σχολικής Διαμεσολάβησης, το οποίο υλοποιείται το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024 στο σχολείο μας.
Οι μαθητές μας εργάστηκαν σε ομάδες, αντάλλαξαν απόψεις, μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες, αλληλεπίδρασαν και βίωσαν τη χαρά της συμμετοχικότητας. Τέλος, παρουσίασαν τα αποτελέσματα των εργασιών τους, ώστε να υπάρξει διάχυση ιδεών, συζήτηση και εξαγωγή συμπερασμάτων στην ολομέλεια.
Ευχαριστούμε τις εργαζόμενες αλλά και το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας «Πρόσβαση» για τη συνεχή αρωγή και συνεργασία και ευελπιστούμε και σε κατοπινές δράσεις.
Οι καθηγητές της δράσης
Δαμιανίδου Ειρήνη
Κιαμηλίδης Ιωάννης
Κουτρουμάνη Βαρβάρα
Μποτζιώρη Ευθυμία
Τσαβδαρίδου Πολυξένη